مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-22سياسي

گیلان باید برای قاچاقچیان ناامن شود


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با بیان اینکه استان گیلان باید برای قاچاقچیان ناامن شود، گفت: کارهای انجام شده در حوزه مبارزه با کرونا در استان بسیار خوب و مؤثر بوده و در این حوزه کارهای اساسی اندیشیده شد.

- اسماعیل حیدری آزاد امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در رشت مواد مخدر را یک آسیب بزرگ برای جامعه دانست و اظهار کرد: هرگونه جرم و جنایت در جامعه ریشه در مواد مخدر داشته و این مواد به عنوان یک خطر بزرگ در جامعه معرفی می شود که باید اقدامات لازم در جهت رفع این آسیب اندیشیده شود.

وی با اذعان به اینکه باید در خصوص آسیب های مواد مخدر در استان فرهنگ سازی اندیشیده شود، گفت: باید از طریق آگاهی و فرهنگ سازی، میزان مشارکت را در جامعه افزایش داده و در عرصه پیشگیری مواد مخدر در استان اقدامات لازم را انجام دهیم زیرا از طریق ریشه مواد مخدر به حداقل می رسد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به کمپ های ترک اعتیاد در استان گیلان افزود: مراکز ترک اعتیاد در استان گیلان نیاز به توجه جدی دارد زیرا این استان نسبت به استان های دیگر عقب است.

حیدری آزاد فراهم آوردن فضای کسب وکار برای افراد بهبودیافته از مصرف مواد مخدر را یک الزام در استان گیلان دانست و بیان کرد: فردی که بهبود پیدا می کند باید ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان باید برای قاچاقچیان ناامن شود

گیلان باید برای قاچاقچیان ناامن شود