مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 03:552020-08-22اقتصادي

تولیدات بخش کشاورزی زنجان از نظر کیفیت درکشورجایگاه خوبی دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان،بابیان اینکه استان زنجان درتولید گندم و زردآلو رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است، گفت: محصولات تولیدی استان از نظر کیفیت درکشورجایگاه خوبی دارد.

- جوادتاراسی در گفتگو با خبرنگارمهر، با بیان اینکه استان زنجان در تولید زیتون رتبه یک کشوری را دارد، گفت: 35 درصد تولید زیتون کشور متعلق به این استان است.

وی با بیان اینکه این استان همچنین در تولید سیب و انار هم رتبه خوبی در کشور دارد، اظهار کرد: در تولید لوبیا هم رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه این استان در تولید گندم و زردآلو رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است، گفت: محصولات تولیدی استان از نظر کیفیت در سطح کشور جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

تاراسی تاکید کرد: این استان در سال گذشته بیش از سه میلیون تن محصولات کشاورزی در زنجان تولید می شود، تاکید کرد: فقط 40 درصد آن در صنایع تبدیلی فرآوری می شود.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از 60 هزار تن محصولات کشاورزی به ارزش شش هزار میلیارد تومان صادر شده است، گفت: 90 هزار بهره بردار در استان زنجان فعالیت می کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، با بیان اینکه در سال دو میلیون و 800 هزار تن محصولات و فرآورده های کشاورزی دراستان تولید می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات بخش کشاورزی زنجان از نظر کیفیت درکشورجایگاه خوبی دارد

تولیدات بخش کشاورزی زنجان از نظر کیفیت درکشورجایگاه خوبی دارد