مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 03:502020-08-22سياسي

چالش معلولان در ایام کرونا چیست؟


چالش کرونا، همچون دیگر بخش ها گریبانگیر بهزیستی نیز شده است، اما تمام تلاش ما برای جلوگیری از افزایش اثرات این بیماری در این حوزه است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: چالش کرونا، همچون دیگر بخش ها گریبانگیر بهزیستی نیز شده است، اما تمام تلاش ما برای جلوگیری از افزایش اثرات این بیماری در این حوزه است.

علی عرب نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهم اقدامات بهزیستی خراسان جنوبی در مدیریت و کنترل کروناویروس جدید، اظهار کرد: تشکیل کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر بهزیستی استان، تشکیل کمیته های متناظر شهرستانی در سطح تمامی ادارات بهزیستی شهرستان ها و ابلاغ تمامی دستورالعمل ها، بخشنامه ها، مطالب آموزشی و شیوه نامه های ارسالی از سوی ستاد بهزیستی کشور به ادارات بهزیستی شهرستان ها و مراکز غیردولتی تابعه و نظارت بر اجرای آن ها از برنامه ها در این خصوص بوده است.

وی از راه اندازی گروه مجازی کمیته اطلاع رسانی پیشگیری از کرونا ویروس، ویژه کارکنان و مراکز غیردولتی بهزیستی خراسان جنوبی، افزود: صدور دستور توقف فعالیت تمامی مراکز روزانه شامل مراکز آموزشی و توانبخشی معلولان، سالمندان، بیماران روانی مزمن، مهدهای کودک و ایجاد و فعال سازی سامانه کشوری به منظور درج و ثبت اقدامات به عمل آمده در موضوع مقابله با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش معلولان در ایام کرونا چیست؟

چالش معلولان در ایام کرونا چیست؟