مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 03:252020-08-22اقتصادي

تیر سن در زنجان به هدف نخورد


مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: سطح مبارزه با سن مادر تا سطح 30 هزار هکتار بوده و مبارزه با سن پوره در سطح 118 هزار هکتار انجام شده است.

- ایسنا/زنجان مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: سطح مبارزه با سن مادر تا سطح 30 هزار هکتار بوده و مبارزه با سن پوره در سطح 118 هزار هکتار انجام شده است.

نبی الله بختکی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با مبارزه با آفات نباتی در باغ ها و کشت زارهای استان زنجان، اظهار کرد: مبارزه با آفات نباتی در باغ ها و کشت زارهای استان زنجان، از اولویت های کاری سازمان جهادکشاورزی این استان است که سبب ارتقای کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی می شود.

وی افزود: در سال جاری با تشکیل شبکه پایش و ردیابی سن غلات در طول فصل زراعی و نظارت های مستمر کارشناسان این شبکه در 148 هزار هکتار از اراضی گندم و جو در استان عملیات سمپاشی علیه آفت سن (مادر و پوره) انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه هر سال کشاورزان همکاری خوبی در راستای مبارزه با آفات سن داشتند، تصریح کرد: در سال جاری نیز همکاری کشاورزانی که اراضی آن ها در معرض سن غلات قرار گرفته بود باعث موفقیت آمیز بودن عملیات مبارزه علیه سن غلات شده و کیفیت گندم تولیدی افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر سن در زنجان به هدف نخورد

تیر سن در زنجان به هدف نخورد