مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 03:202020-08-21اقتصادي

جزییاتی درباره خرید مسکن به صورت متری در بورس کالا


مدیر مطالعات اقتصادی بورس کالا گفت: تا یک ماه آینده با انتشار اوراق سلف موازی استاندارد، مسکن در بورس کالا پیش فروش می شود.

- جواد فلاح درباره اوراق سلف موازی استاندارد گفت: بورس کالا به دنبال جلب منافع از بازار سرمایه برای تأمین مالی ساخت مسکن است بر همین اساس به دنبال عرضه اوراق سلف موازی استاندارد هستیم.

وی ادامه داد: امید نامه اوراق سلف موازی استاندارد توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن وابسته به بانک عامل حوزه مسکن تهیه و به بورس کالا تحویل شده است.

این مقام مسئول افزود: عرضه این اوراق به افراد امکان می دهد تا براساس پولی که در اختیار دارند اقدام به پیش خرید مسکن کنند.

مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالا ادامه داد: پیش خرید مسکن در چارچوب بورس کالا صورت می گیرد و بورس کالا تضمین ها را از طرفین دریافت می کند و افراد می توانند با خیالت راحت اقدام به پیش خرید مسکن کنند.

خریداری مسکن به صورت متری فلاح ادامه داد: افراد می توانند به صورت متری و در قالب هر واحد هر متر مربع مسکن خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه تغییرات قیمتی از جمله مشکلات متقاضیان خرید مسکن در کشور است گفت: افراد زمانی که برای خرید مسکن مراجعه می کنند با افزایش قیمت مسکن روبرو می شوند و باید صبر کنند تا پولشان به حد خرید ملک شود، اما با خرید این اوراق فرد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی درباره خرید مسکن به صورت متری در بورس کالا

جزییاتی درباره خرید مسکن به صورت متری در بورس کالا