مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 03:052020-08-21اجتماعي

رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری ماه محرم ملایری ها


سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به منظور فضاسازی و تغییر ‏چهره شهر اقدام به سیاه پوش کردن و نصب پرچم های سیاه و ریسه های مشکی در سطح شهر ‏کرده و به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله ‏الحسین(ع) .

- ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به منظور فضاسازی و تغییر ‏چهره شهر اقدام به سیاه پوش کردن و نصب پرچم های سیاه و ریسه های مشکی در سطح شهر ‏کرده و به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله ‏الحسین(ع) با درنظر گرفتن پروتکل های بهداشتی مجموعه اقداماتی را برای جلوگیری از شیوع ‏کروناویروس انجام داده است.

‏ حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: به همین منظور تعداد 350 عدد پرچم عمودی مشکی بزرگ در مبادی ورودی شهر، میدان امام حسین(ع)، بلوار سردار سلیمانی و .

و تعداد 450 عدد پرچم مشکی در خیابان های سطح شهر نصب شده است.

وی از نصب 4000 متر ریسه مشکی در سطح میادین، خیابان ها و بلوارهای شهر خبر داد و گفت: پرچم میدان انقلاب و تپه پدافند که هر کدام به وسعت حدود 180 متر هستند، با پرچم مشکی و سبز تعویض شده اند.

شهردار ملایر از چاپ بنرهای محرمی و نصب بر سازه های شهرداری در سطح شهر و نصب المان های محرمی خبر داد و خاطرنشان کرد: شش عدد المان پنجره فولاد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری ماه محرم ملایری ها

رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری ماه محرم ملایری ها