مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 02:452020-08-21سياسي

جنگ و مدح


حسین فخری رزمنده ای بود که سال ها روی دکل های اطلاعاتی در مناطق عملیاتی جنوب و به ویژه در خرمشهر به انجام وظیفه مشاهده مواضع بعثی ها و گزارش تحرک نیروهای دشمن می پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نام کربلایی حسین فخری از مداحانی است که نام او در دهه های اخیر با تاریخ خرمشهر و دفاع مقدس پیوندی ابدی خورده است.

او رزمنده پاسداری است که تقریبا در تمامی روزها و ماه ها و سال های تلخ و شیرین جنگ در خرمشهر و خوزستان، حضوری مؤثر داشت.

فخری از معدود مداحانی است که کار اصلی اش در جنگ مداحی نبود، بلکه در کنار کار رزمندگی، مداحی می کرد و با بسیاری از شهدای سپاه خرمشهر همرزم بود.

او سال ها روی دکل های اطلاعاتی در مناطق عملیاتی جنوب و به ویژه در خرمشهر، مواضع بعثی ها و گزارش تحرک نیروهای دشمن را زیر نظر می گرفت و روزها و هفته های پیاپی، چشم از مواضع بعثی ها برنمی داشت و با دقت بسیار، گزارش های مفید و کارآیی از وضعیت مواضع نیروهای بعثی تهیه می کرد و در اختیار فرماندهان عملیاتی می گذاشت.

خاندان فخری که اصالتا از شهر بهبهان برخاسته و سال هاست به خرمشهر مهاجرت کرده اند، در خوزستان و به ویژه در شهرشان خرمشهر به ذاکری اهل بیت شناخته شده اند؛ بنابراین، شاید کمتر کسی در خرمشهر و حتی خوزستان باشد که نام حاج حسن فخری و صدای گرم برخاسته از اخلاص او را نشنیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ و مدح

جنگ و مدح