مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 01:552020-08-21اقتصادي

اجرای طرح مقابله با تغییر کاربری اراضی در آذربایجان غربی


طرح مقابله با تغییر کاربری اراضی به منظور صیانت از تولید محصولات کشاورزی و امینت غذایی مردم در آذربایجان غربی اجرایی می شود.

- امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه برای حفظ کاربری اراضی و باغات کشاورزی 60فقره قانون مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در شهرستان خوی اجرا شد، اظهار داشت: مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی با هدف صیانت از تولید محصولات کشاورزی و امینت غذایی مردم صورت می گیرد.

وی افزود: در تحق اهداف این طرح امسال 60فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی و باغات کشاورزی شناسایی و با دستور مقام قضایی قانون مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز باغات و اراضی در آنها اجرا شده است.

امینی تصریح کرد: در اجرای این قانون 29هزار مترمربع از باغات و اراضی کشاورزی که با تغییر کاربری به ویلا و سایر مثحدثات تبدیل شده بودند قلع و قمع شد و افراد مکلف به بازگرداندن آنها به حالت اولیه شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت بیشترین برخورد با تغییر کاربری های غیرمجاز با راه اندازی شعبه دادگستری در منطقه گردشگری فیرورق بوده است، گفت: در دو ماه گذشته با تاسیس این شعبه در 3مرحله طرح مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در 3قطعه زمین بزرگ اجرا شد که این اراضی با فرصت طلبی افراد سودجو به دهها قطعه کوچک برای فروش تبدیل شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مقابله با تغییر کاربری اراضی در آذربایجان غربی

اجرای طرح مقابله با تغییر کاربری اراضی در آذربایجان غربی