مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 20:152020-08-21اقتصادي

چه میزان ماهی در خراسان رضوی تولید می شود؟


معاون شیلات جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: 9467 تن ماهی سردابی، 7 میلیون و 112 هزار قطعه ماهی زینتی و 2260 تن ماهی گرمابی در خراسان رضوی تولید می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون شیلات جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: 9467 تن ماهی سردابی، 7 میلیون و 112 هزار قطعه ماهی زینتی و 2260 تن ماهی گرمابی در خراسان رضوی تولید می شود.

هادی عزتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ظرفیت تولید بچه ماهی در خراسان رضوی اظهار کرد: به دلیل وجود مرکز تکثیر و مراکز حد واسط در استان خراسان رضوی، مشکلی در تامین بچه ماهی قزل آلا نداریم اما به دلیل نبود مراکز حد واسط و همچنین فقدان دستورالعمل برای صدور مجوز حد واسط در سازمان نظام مهندسی، امکان تهیه بچه ماهی کپور با وزن 50 گرم وجود ندارد و پرورش این نوع ماهی گرمابی با مشکل مواجه است.

وی بیان کرد: در ابتدای سال 99 و حتی اواخر سال 98 به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رستوران ها، هتل ها و لغو مسافرت ها، با کاهش قیمت فروش ماهی مواجه شدیم؛ به طوری که قیمت فروش از قیمت تمام شده کم تر بود و منجر به کاهش برنامه تولید شد اما با عادی شدن شرایط جامعه و گران شدن گوشت مرغ، در این بازار نیز شاهد افزایش قیمت بودیم.

معاون شیلات جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: در ابتدای شیوع کرونا به دلیل نبود حمل ونقل جهت عرضه ماهی به بازار، انتقال بچه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه میزان ماهی در خراسان رضوی تولید می شود؟

چه میزان ماهی در خراسان رضوی تولید می شود؟