مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-21ورزشي

مدافعین حرم قم در گروه مدعیان قهرمانی لیگ برتر کشتی


رییس هیأت کشتی استان قم از مشخص شدن حریفان تیم شهدای مدافع حرم قم در فصل جدید پیکارهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور خبر داد.

- محسن وزیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: امسال برای سومین دوره متوالی تیم شهدای مدافع حرم به نمایندگی از هیأت کشتی استان قم در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور به میدان می رود و استعدادها و نخبه های کشتی قم برای این تیم مبارزه می کنند.

وی با اشاره به برگزاری آیین قرعه کشی این مسابقات با حضور 21 تیم باشگاهی، عنوان کرد: امسال در لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور 10 تیم در رشته آزاد و 11 تیم در رشته فرنگی حضور دارند و قم به واسطه اینکه جایگاه بسیار خوبی در کشتی فرنگی دارد، در این لیگ همانند سال های قبل به میدان خواهد رفت.

رییس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه امسال بیستمین دوره پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی ایران با عنوان جام یادگار امام (ره) به انجام می رسد، افزود: قرعه کشی این رقابت ها با حضور پیشکسوتان، مسوولان و نمایندگان تیم های شرکت کننده در لیگ برگزار شد و تیم های حاضر در لیگ برتر کشتی فرنگی در سه گروه قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه چهره مطرح کشتی قم یعنی علیرضا نجاتی نیز در مراسم قرعه کشی به عنوان میهمان ویژه حضور داشت، افزود: نجاتی سال گذشته در مسابقات 2019 کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعین حرم قم در گروه مدعیان قهرمانی لیگ برتر کشتی

مدافعین حرم قم در گروه مدعیان قهرمانی لیگ برتر کشتی