مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-21سياسي

آغاز طرح اطعام حسینی در ساوه


رییس کمیته امداد شهرستان ساوه از آغاز طرح اطعام حسینی با محوریت مساجد، هیئات مذبی و مشارکت خیرین و نیکوکاران در سطح شهرستان خبر داد.

- عباس محمدی هزاوه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه از اجرای طرح ایران همدل در قالب اطعام حسینی و احسان حسینی در ماه های محرم و صفر خبر داد و گفت: این طرح با محوریت مساجد و هیئات مذهبی با همکاری خیرین، نیکوکاران و نهادهای حمایتی از طریق اهدای غذای گرم نذری و بسته های غذایی میان نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی می شود.

وی افزود: در مرحله نخست رزمایش ایران همدل که با مشارکت همگانی مردم، نهادها و مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان اجرا شد،  بیش از 25هزار پرس غذای گرم و همچنین 4200 سبد معیشتی بین نیازمندان و محرومان تحت حمایت کمیته امداد امام شهرستان ساوه  توزیع شد.

رییس کمیته امداد ساوه با تاکید بر اینکه این طرح تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت شایسته و همه جانبه خیرین، در کنار حمایت های امدادی بتوانیم خدمات اثربخش تری را در قالب مرحله دوم این پویش با شعار از همدیگر گره گشایی کنیم به نیازمندان و ولی نعمتان جامعه ارائه دهیم.

 محمدی هزاوه اظهار داشت: مردم ایران و خصوصا مردم شهرستان ساوه بـه ساحت مقدس امام حسین (ع) و اهل بیت ارادت خاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح اطعام حسینی در ساوه

آغاز طرح اطعام حسینی در ساوه