مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-21سياسي

توسل آمریکا به مکانسیم ماشه خلاف اصول حقوقی و موازین بین المللی است


امام جمعه ساوه توسل آمریکا به مکانسیم ماشه را بی نتیجه دانست و گفت: این کار خلاف اصول حقوقی و موازین بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به فرارسیدن ایام عزای حضرت اباعبدالله (ع)، عشق به امام حسین را نشانه ایمان قوی دانست و گفت: محبت امام حسین(ع) ما را باید به اقتدا و حرکت پشت آن حضرت بکشاند تا در کشتی او که کشتی نجات است سوار  شویم.

وی درس گرفتن از نهضت حسینی پیروی و تاسی از آن حضرت را باعث نجات انسان ها دانست و تصریح کرد: عاشورا سه درس مهم داشت که اولین آن امر به معروف و نهی از منکر به عنوان مهم ترین راه برای اصلاحات اجتماعی و نابسامانی هاست.

امام جمعه ساوه براندازی حکومت طاغوتی و تلاش برای تاسیس حکومت اسلامی را دومین درس مهم عاشورا عنوان کرد و گفت: مهم ترین معروف در نگاه امام حسین (ع) حکومت دینی و بدترین منکر از نگاه آن حضرت حکومت نامشروع و ستمگر طاغوتی بوده است.

  حسینی از ایستادگی در برابر دشمن به عنوان سومین درس مهم عاشورا یاد کرد و افزود: آن کسانی که گفته اند و یا می گویند که امام حسین (ع)برای مذاکره قیام کرد و هدف وی مذاکره بود یا الان می گویند اگر پیشنهاد مذاکره را رد کنیم آمریکا به ایران حمله می کند بدانند که سخن و منطق امام حسین (ع) این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسل آمریکا به مکانسیم ماشه خلاف اصول حقوقی و موازین بین المللی است

توسل آمریکا به مکانسیم ماشه خلاف اصول حقوقی و موازین بین المللی است