مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-21اقتصادي

پلمب 300 بنگاه املاک غیرمجاز در مشهد


رییس اتحادیه صنف مشاورین معاملات املاک مشهد گفت: در ماه‌های تیر و مرداد، 300 واحد بنگاه معاملات املاک غیرمجاز پلمب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علی مرادزاده رییس اتحادیه صنف مشاورین معاملات املاک مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 700 بنگاه مشاوران معاملات املاک غیرمجاز در این شهر شناسایی شده و به آنها اخطار پلمب داده شده است و واحد‌هایی که اخطار می‌گیرند فرد اخطار گیرنده باید به اتحادیه آمده و با گرفتن جواز کسب رفع اخطار کند در غیر این صورت واحد خاطی برای پلمب به اداره اماکن نیروی انتظامی معرفی می‌شود.

رییس اتحادیه صنف مشاورین معاملات املاک مشهد ادامه داد: از این تعداد بنگاه معاملات املاک غیرمجاز در ماه‌های تیر و مرداد ماه 300 واحد پلمپ شده است.

مرادزاده حضور متعدد بنگاه‌های مشاوران معاملات املاک مشهد را یک آسیب دانست و بیان کرد: طبق قانون نظام صنفی محدودیتی برای صدور پروانه کسب در حوزه این اتحادیه وجود ندارد و بیشترین تخلفات از سوی بنگاه‌های معاملات غیرمجاز انجام می‌شود و عمده شکایاتی که از سوی مردم به این اتحادیه گزارش می‌شود مربوط به پیش فروش مسکن است.

رییس اتحادیه صنف مشاورین معاملات املاک مشهد تاکید کرد: در کلاهبرداری‌های مربوط به پیش فروش مسکن، معمولا واحد‌های یک مجتمع مسکونی یا خانه به چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 300 بنگاه املاک غیرمجاز در مشهد

پلمب 300 بنگاه املاک غیرمجاز در مشهد