مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-21سياسي

آشکار شدن چهره نفاق امارات پیامدهای مثبتی دارد/به وضعیت زاج و داربست رسیدگی شود


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان هدف آمریکا نیز از عادی سازی رابطه امارات با رژیم صهیونیستی در راستای معامله قرن دانست و یادآور شد: آشکار شدن چهره نفاق امارات پیامدهای مثبتی به دنبال دارد و آنهم تقویت دینداری اسلامی در تمامی کشورهای عربی خواهد بود.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان هدف آمریکا نیز از عادی سازی رابطه امارات با رژیم صهیونیستی در راستای معامله قرن دانست و یادآور شد: آشکار شدن چهره نفاق امارات پیامدهای مثبتی به دنبال دارد و آنهم تقویت دینداری اسلامی در تمامی کشورهای عربی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز(31 مردادماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: همبستگی و مواسات بخشی از حقیقت جامعه مهدوی و جریان انتظار است و مرکز این همبستگی نیز ولایت است، لذا این حرکت مومنانه باید حول محور ولایت و رهبری انجام شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: اگر این حرکت مومنانه در راستای رسیدن به جامعه مهدوی با تکیه برمحور ولایت پیش برود بسیاری از گره های اجتماعی نیز مرتفع خواهد شد.

وی عنوان کرد: بخش عمده اسلام مربوط به مسائل اجتماعی است و یکی از مهم ترین این احکام اسلام نیز رسیدگی به نیازمندان در راستای طرح رزمایش همدلی و مواسات و است که نیاز به مشارکت همه عزاداران دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشکار شدن چهره نفاق امارات پیامدهای مثبتی دارد/به وضعیت زاج و داربست رسیدگی شود

آشکار شدن چهره نفاق امارات پیامدهای مثبتی دارد/به وضعیت زاج و داربست رسیدگی شود