مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 08:102020-08-21سياسي

موضوع حذف کنکور در دستور کار مجلس است


عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه موضوع حذف کنکور در دستور کار مجلس است، گفت: شبکه قدرتمندی وجود دارد که به آن مافیای کنکور می گویند و این شبکه اجازه اجرای قانون حذف کنکور را نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اقبال شاکری در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر ستاد ملی کرونا است بنابراین نمایندگان از محل های برگزاری آزمون سراسری بازدید می کنند تا وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی را در زمان برگزاری آزمون بررسی کنند.

وی افزود: فرمی در مجلس شورای اسلامی تهیه شده که نمایندگان مجلس در هنگام بازدید از حوزه های امتحانی آزمون سراسری آن را تکمیل می کنند تا براساس این فرم ها طی روزهای آینده روند برگزاری آزمون سراسری در دوران کرونا مورد ارزیابی قرار گیرد.

شاکری تاکید کرد: در بدو ورود و در ورودی دانشگاه از سمت خیابان حافظ ترافیکی مشاهده نشد این در حالی است که در سال های قبل با مشکل ترافیک و تجمع والدین در مقابل درب دانشگاه محل برگزاری آزمون سراسری مواجه بودیم.

وی افزود: تجمع داوطلبان در هنگام ورود به حوزه های امتحانی و خروج از حوزه ها نیز اگر تداوم پیدا کند باید فرم مناسب تری برای آن در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع حذف کنکور در دستور کار مجلس است

موضوع حذف کنکور در دستور کار مجلس است