مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-21فرهنگي

ارسال 14 هزار بیت به پویش«اقتراح ماسک»/معرفی برگزیدگان پس از محرم


نغمه مستشار نظامی دبیر پویش «اقتراح ماسک» با اشاره به استقبال استادان شعر و ادب از این پویش و ارسال بیش از 14 هزار بیت به این پویش، از معرفی آثار و شاعران برگزیده پس از ایام محرم خبر داد.

- نغمه مستشار نظامی دبیر پویش اقتراح ماسک با اشاره به استقبال استادان شعر و ادب از این پویش و ارسال بیش از 14 هزار بیت به این پویش، از معرفی آثار و شاعران برگزیده پس از ایام محرم خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پویش ادبی اقتراح ماسک که به همت محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک برای حمایت از کادر درمان و همچنین کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا راه اندازی شد، با استقبال گسترده شاعران و علاقه مندان به شعر و ادب و با هشتگ # اقتراح_ماسک به یکی از پویش های پربازدید فضای مجازی در این روزها تبدیل شده است.

نغمه مستشار نظامی، دبیر پویش اقتراح ماسک در این باره گفت: محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور از حدود یک ماه گذشته با دعوت از شاعران و اهالی ادب سراسر کشور به اقتراح و بهره مندی از ابیات معروف بزرگان ادب فارسی برای سرایش تک بیت با کلید واژه ماسک دعوت کرد.

در این پویش از شاعران و علاقه مندان به این حوزه خواسته شده بود برای اثرگذاری بیشتر، ابیات را به زبان طنز (طنز عفیف) بسرایند، و در نهایت شعر خود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 14 هزار بیت به پویش«اقتراح ماسک»/معرفی برگزیدگان پس از محرم

ارسال 14 هزار بیت به پویش«اقتراح ماسک»/معرفی برگزیدگان پس از محرم