مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-21پزشكي

رضایت بیش از 90 درصد کنکوری ها از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از رضایت بیش از 90 درصدی داوطلبان کنکور از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی این آزمون طی دو روز گذشته خبر داد.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور از رضایت بیش از 90 درصدی داوطلبان کنکور از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی این آزمون طی دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم خدایی ضمن بیان این مطلب، به نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی کنکور طی دو روز گذشته اشاره کرد و گفت: بر اساس هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تمام داوطلبانی که این سه روز در کنکور شرکت کردند، پیامک نظرسنجی ارسال شد و در این نظرسنجی سه سوال درباره رعایت الزامات بهداشتی، رعایت فاصله استاندارد میان صندلی ها و رعایت الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی در قالب یک پیامک گنجانده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از 476 هزار داوطلبی که این پیامک را دریافت کردند، 80 هزار نفر پاسخ دادند و میزان رضایتمندی داوطلبان از سوال نخست 92.

3 دهم درصد بود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: در نظرسنجی این سازمان میزان رضایتمندی داوطلبان از فاصله صندلی ها 90 درصد بود و رعایت فاصله اجتماعی عوامل اجرایی هم رضایت 94.

4 دهم درصدی داوطلبان را به دنبال داشت و در داخل حوزه های برگزاری کنکور فاصله گذاری اجتماعی یک و هشت دهم متر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت بیش از 90 درصد کنکوری ها از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی

رضایت بیش از 90 درصد کنکوری ها از نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی