مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 06:352020-08-21سياسي

وعده حل مشکل بی آبی روستای عین حماد رامهرمز عملی نشد


سالیان طولانی است که روستاهای حومه غربی شهرستان رامهرمز در فصل گرما با مشکل جدی نبود آب مواجه هستند و در این میان روستای عین حماد در 10 کیلومتری رامهرمز هشت ماه از سال بدون آب است.

- عین حماد با جمعیت بیش از 300 نفر حدود 12 سال است که بیش از 8 ماه در سال آب ندارد و مردم روستا در گرمای طاقت فرسا از آب آشامیدنی و بهداشتی برخوردار نیستند.

  مسؤولان فقط وعده می دهند حسینی از اعضای شورای روستای عین جماد به خبرنگار فارس می گوید: سال گذشته جمعی از مسؤولان شهری و استانی با سفر به این روستا وعده دادند که تا پایان سال مشکل آب روستا حل خواهد شد اما هیچ اقدامی انجام نشد.

وی افزود: اردیبهشت سال جاری نیز برای بار دیگر مسؤولان به عین حماد آمدند و قول دادند تا دو ماه دیگر مشکل آب حل می شود اما هنوز آبی نیست و هر هفته وعده هفته بعد را می دهند.

حسینی بیان می کند: در حال حاضر با تانکر برای روستا آب رسانی می شود اما به دلیل وجود یک شیر برای تانکرها و ازدحام جمعیت برخی از مردم از آب چشمه که آلوده است استفاده می کنند.

  فعالین دانشجویی رامهرمز پیگیر مشکل مردم هستند سجاد خالدی از فعالین دانشجویی رامهرمز و مسؤول مطالبه گری بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت رامهرمز در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: فعالین دانشجویان شهرستان در بین مردم این منطقه حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده حل مشکل بی آبی روستای عین حماد رامهرمز عملی نشد

وعده حل مشکل بی آبی روستای عین حماد رامهرمز عملی نشد