مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-21بين الملل

گروه های مقاومت عراق: آمریکایی ها خارج نشوند، از حملات ما در امان نخواهند بود


گروه های مقاومت عراق با تأکید بر لزوم اخراج نظامیان تروریست آمریکا از خاک این کشور، تهدید کردند که اگر این مسئله صورت نگیرد، وارد مرحله تنش نظامی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های مقاومت عراق تأکید کردند که مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور در جریان سفر خود به آمریکا، باید خروج نظامیان این کشور از عراق را در صدر اولویتهای خود قرار می داد.

این گروه ها با انتشار بیانیه ای، اعلام کردند: انتظار داشتیم که الکاظمی آن گونه که وعده داده بود، نماینده ملت غیور عراق برای تحقق حاکمیت [این کشور] باشد، نه اینکه یک احمق ( به نقل از این گروهها گزارش داد، الکاظمی باید اجرای تصمیم ملت عراق را که با تظاهرات میلیونی خواستار آن بود، در صدر اولویتهای خود قرار می داد؛ ملتی که تصمیم خود را گرفته و تأکید دارد که هدف از حضور، تخریب، نابودی، تأمین مالی تروریسم، ایجاد بحران و هرج ومرج توسط آمریکای اشغالگر این است که اقتصاد عراق را نابود و منابع آن را چپاول کند و این مسئله باید پایان یابد .

در این بیانیه آماده است: به همین دلیل تصمیم گرفتند در راستای اجرای تصمیم ملت، نیروهای اشغالگر را اخراج کنند؛ نیروهایی که حضور و تعدی ها آن، در خارج از چارچوب توافق راهبردی است و تجاوز آشکاری به حاکمیت و کرامت عراق است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت عراق: آمریکایی ها خارج نشوند، از حملات ما در امان نخواهند بود

گروه های مقاومت عراق: آمریکایی ها خارج نشوند، از حملات ما در امان نخواهند بود