مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 21:252020-08-20بين الملل

تاکید قبایل و عشایر سوریه بر حمایت از مقاومت مردمی ضد اشغالگری آمریکا


قبایل و عشایر سوریه بر حمایت از انتفاضه و مقاومت مردمی به خصوص در مناطق شمال و شرق سوریه علیه اشغالگری آمریکا و مزدوران آن تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قبایل و عشایر و شخصیت های ملی سو ریه در سومین گردهمایی خود در حلب بر حمایت از انتفاضه و مقاومت مردمی علیه اشغالگران آمریکایی و مزدوران آن تا زمان بیرون راندن آنها از خاک سوریه تاکید کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا )، شرکت کنندگان در این بیانیه بر مخالفت خود با هر گونه حضور غیرقانونی بیگانگان در خاک سوریه و مبارزه با اشغالگران در شمال و شرق سوریه  از همه راه های قانونی و در دسترس تا زمان بیرون راندن آنها از خاک سوریه تاکید کردند.

در این بیانیه همچنین آمده است که مردم سوریه به هیچ قیمتی دست از اصول ملی خود برنمی دارند و سوریه زیر پرچم ملی و تحت رهبری بشار اسد رییس جمهور آن از وحدت اراضی و ملی خود صیانت می کند.

در این نشست، ترکیه دشمن سوریه و حامی تروریسم در سوریه خوانده و تاکید شد در شرایطی که ارتش سوریه به مبارزه با تروریسم مشغول است، ترکیه دست به اشغال بخش هایی از شمال و شرق سوریه زده است.

حاضران در نشست مذکور همچنین ارتش سوریه را عامل حفظ وحدت، عزت و نهضت این کشور خواندند و گفتند که ثروت های طبیعی و اقتصادی سوریه دارایی همه ملت سوریه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید قبایل و عشایر سوریه بر حمایت از مقاومت مردمی ضد اشغالگری آمریکا

تاکید قبایل و عشایر سوریه بر حمایت از مقاومت مردمی ضد اشغالگری آمریکا