مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-20اجتماعي

وضعیت بوشهر قرمز است/ سال تحصیلی جدید مجازی خواهد بود


مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بوشهر گفت: براساس سیاست ستاد ملی کرونا و تدابیر اعلامی از سوی وزیر آموزش و پرورش، مدارس در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز با شرایط متفاوتی در سال تحصیلی جدید فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فرامرز سلیمی فرد در خصوص سال تحصیلی جدید اظهار داشت: بر اساس سیاست ستاد ملی کرونا و تدابیر اعلامی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش، مدارس در سه وضعیت سفید، زرد و قرمز با شرایط متفاوتی در سال تحصیلی جدید فعالیت دارند.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بوشهر افزود: در این راستا، مدارس در مناطقی که شرایط سفید دارند به‌صورت حضوری است، در مناطق زرد به‌صورت 50 درصد روزها حضوری و 50 درصد مجازی و در مناطق قرمز نیز به‌صورت 100 درصدی از طریق فضای مجازی است.

سلیمی فرد تصریح کرد: ازآنجاکه شهرستان بوشهر در وضعیت قرمز کرونایی است تا اطلاع ثانوی برنامه مدارس بر اساس آموزش از طریق فضای مجازی و غیرحضوری است و اگر شرایط زرد یا سفید شد، برنامه‌ریزی تغییر می‌کند.

وی پیرامون اینکه وضعیت کلاس اولی‌ها در شرایط قرمز بوشهر چگونه است و آیا در صورت غیرحضوری بودن کلاس‌ها، فرایند آموزش کیفیت دارد، اظهار داشت: سال تحصیلی جدید 15 روز زودتر از سنوات گذشته، از 15 شهریور آغاز می‌شود و اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در حال انجام است؛ در خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بوشهر قرمز است/ سال تحصیلی جدید مجازی خواهد بود

وضعیت بوشهر قرمز است/ سال تحصیلی جدید مجازی خواهد بود