مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-20سياسي

بیمارستان ثابت تخصصی شهید رضا مقدسی در دورود برپا می شود


مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بیمارستان ثابت تخصصی شهید رضا مقدسی در منطقه محروم ناصرالدین دلفان برپا می شود.

- ایسنا/لرستان مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بیمارستان ثابت تخصصی شهید رضا مقدسی در منطقه محروم ناصرالدین دلفان برپا می شود.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالوحید ملک آرا امروز 30 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اولین بیمارستان ثابت بسیج جامعه پزشکی لرستان به نام شهید رضا مقدسی در ناصرالدین از توابع شهرستان دورود به مدت یک سه روز برپا می شود.

وی تصریح کرد: برای برپایی این بیمارستان اکیپی شامل متخصصین ارتوپد، عفونی، ENT، اعصاب و روان، زنان و زایمان، چشم، مغز و اعصاب، کلیه و مجاری، داخلی، اطفال، پزشکان عمومی، دندان پزشکان و داروخانه به همراه 70 نفر کادر پزشکی و پشتیبانی برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام می شوند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه اطلاع رسانی به مردم 20 روز قبل از برپایی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و بهورزان و بسیجیان انجام شد، بیان کرد: آماری که در پایان این روز می توان ارائه داد خدمت مستقیم به حداقل یک سه هزار و 200 نفر و انجام بیش از پنج هزار و 100 نوع خدمت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ثابت تخصصی شهید رضا مقدسی در دورود برپا می شود

بیمارستان ثابت تخصصی شهید رضا مقدسی در دورود برپا می شود