مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-20سياسي

مقاومت برخی در بازپس گیری اراضی ملی/ دستگاه قضایی ورود کند


پس از واگذاری اراضی ملی وقتی می خواهیم این زمین ها را پس بگیریم با مقاومت و اعتراضاتی روبرو هستیم که نیازمند ورود دستگاه قضایی برای حل مسئله هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ احمد امیرآبادی فراهانی صبح پنج شنبه در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی استان که در محل سالن کرامت استانداری قم با اشاره به واگذاری های جدیدی اراضی ملی گفت: وقتی از بخش های مختلف استان بازدید می کنیم با مسئله تصرفات و واگذاری های از اراضی ملی مواجهیم که در طول چندین سال در تصرف چندین نسل بوده و اقدامی نداشته اند و اکنون که می خواهیم از تسلط آن ها خارج کنیم با اعتراضاتی روبرو هستیم که نیازمند ورود دستگاه قضایی برای بازگرداندن این زمین ها هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: تپه های شاه جمال باید در اختیار شهرداری قرار گیرد تا به مراکز تفریحی و پروژه های گردشگر پذیر تبدیل شود این امر با همکاری شورای شهر و شهرداری صورت گیرد تا پروژه های مطلوبی برای مردم در قم اجرایی شود.

امیرآبادی به اقدامات خوب منابع طبیعی در زمینه آبخیزداری اشاره کرد و افزود: در حوزه آبخیزداری اقدام خوبی در قم اجرا شده اما به نظر می رسد باعث قطع ارتباط چندین روستا به ویژه در بخش خلجستان نیز شده که این مشکل باید برطرف شود و اگر نیاز به اعتبار مالی دارد ما در مجلس پیگیری خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت برخی در بازپس گیری اراضی ملی/ دستگاه قضایی ورود کند

مقاومت برخی در بازپس گیری اراضی ملی/ دستگاه قضایی ورود کند