مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-20سياسي

همایش شیرخوارگان حسینی به دلیل شیوع کرونا در ایلام برگزار نمی شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام، گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا همایش شیرخوارگان حسینی در سطح استان ایلام برگزار نمی شود.

- حجت الاسلام و المسلمین محمد فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا   همایش شیرخوارگان حسینی در سطح استان ایلام برگزار نمی شود.

وی با بیان اینکه این همایش امسال از صدا و سیما پخش خواهد شد، افزود: عموم مردم می توانند از طریق این رسانه این برنامه را مشاهده کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام، اظهار کرد: این اداره کل به عنوان مسوول برگزاری مراسمات دهه محرم، آمادگی دریافت گزارشات مردمی در خصوص رعایت و یا عدم رعایت شرایط بهداشتی در مراسمات محرم است.

وی ادامه داد: از عموم مردم شریف استان ایلام درخواست می شود با توجه به ضرورت حفظ سلامتی مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هیات مذهبی، مراتب را به شماره های 33332124 و 33333585 اداره کل تبلیغات اسلامی در تمام ساعات شبانه روز گزارش کنند.

حجت الاسلام فتاحی بیان داشت: در راستای نشرفرهنگ معارف قرآنی و با هدف ایجاد انس با قرآن کریم و دسترسی آسان خانواده ها به آموزش قرآن کریم کانال آموزشی قدم به قدم باقرآن به همت اداره برنامه ریزی امورقرآنی اداره کل تبلیغات اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شیرخوارگان حسینی به دلیل شیوع کرونا در ایلام برگزار نمی شود

همایش شیرخوارگان حسینی به دلیل شیوع کرونا در ایلام برگزار نمی شود