مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-20ورزشي

تبدیل خانه های جوانان به خانه های حافظان سلامت عزاداران


معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان کشور امسال ضامنین سلامت عزاداران حسینی خواهند بود و از این طریق شکوه محرم را با تضمین رعایت پروتکل های کامل بهداشتی و تامین سلامتی عزاداران حفظ می کنند، - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان کشور امسال ضامنین سلامت عزاداران حسینی خواهند بود و از این طریق شکوه محرم را با تضمین رعایت پروتکل های کامل بهداشتی و تامین سلامتی عزاداران حفظ می کنند، گفت: برای این منظور خانه های جوانان در سراسر استانها و شهرستانهای کشور، تبدیل به خانه های حافظان سلامت عزاداران حسینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی تندگویان همزمان با شروع ماه محرم و شرایط خاص امسال در پیامی نوشت: گریه بر امام حسین(ع) و یاد عاشورا برای ما ایرانی ها و بخصوص جوانان عاشق حسین(ع)، مثل هوایی ایست که تنفس می کنیم.

آغاز محرم که فرا می رسد، نمی توانیم عزادارش نباشیم.

عزاداری برای امام حسین(ع) و یاد واقعه کربلا ستونهایی است که سال ها بدان تکیه کردیم و بقول فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی در اولین محرم پس ازشهادتش ما ملت امام حسینیم.

وی در بخش دیگری از پیام خود با بیان اینکه امسال به واسطه شرایط ایجاد شده ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور، برگزاری مراسم محرم و عزاداری ها اما شکل دیگری به خود خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل خانه های جوانان به خانه های حافظان سلامت عزاداران

تبدیل خانه های جوانان به خانه های حافظان سلامت عزاداران