مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-20فرهنگي

آشنایی با گرانترین فیلم های نتفلیکس


فیلم هایی چون «مرد خاکستری»، «ایرلندی» و «اعلان قرمز» با بودجه های بالای 150 میلیون دلار، از پرخرج ترین تولیدات بزرگترین سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال جهان یعنی نتفلیکس هستند.

- جی پلاس ، روزنامه نشنال در گزارشی پنج مورد از پرخرج ترین پروژه های نتفلیکس را معرفی کرده که در ادامه به آنها می پردازیم.

مرد خاکستری (The Gray Man) مرد خاکستری فیلم جدید جو و آنتونی روسو کارگردانان فیلم ابرقهرمانی انتقام جویان: پایان بازی و نقش آفرینی رایان گاسلینگ و کریس ایوانز ستاره های هالیوودی است که از رمانی به همین نام ساخته می شود.

این فیلم که با بودجه 200 میلیون دلاری پرخرج ترین پروژه سینمایی تاریخ نتفلیکس است، داستان رویارویی یک آدمکش به نام کورت جنتری (گاسلینگ) و یک مامور سابق سازمان سیا به نام لوید هانسن (ایوانز) را روایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ددلاین، مرد خاکستری اولین قسمت از یک مجموعه سینمایی است که گاسلینگ در قسمتهای بعدی آن نیز نقش اصلی را ایفا می کند.

درخشان (Bright) فیلم درخشان (2017) یک پروژه سینمایی جاه طلبانه از سوی نتفلیکس بود که 90 میلیون دلار هزینه برجای گذاشت، اما منتقدان را راضی نکرد.

این فیلم که در ژانر اکشن فانتزی به کارگردانی دیوید آیر و بازی ویل اسمیت ساخته شد، جهانی فانتزی را به تصویر می کشد که انسان ها تنها ساکنان آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با گرانترین فیلم های نتفلیکس

آشنایی با گرانترین فیلم های نتفلیکس