مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-20سياسي

نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان معارفه شد


نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان که با حکم رهبر انقلاب به این سمت منصوب شده بود، امروز با حضور مسؤولان شهرستان معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کاشان، بابیان اینکه آیت الله یثربی 27 سال و آیت الله نمازی 14 سال سکان دار این جایگاه بوده اند، اظهار کرد: نگاه به این جایگاه باید به گونه ای باشد که این از این سنگر پاسداری، و نگهبانی کرد و به خوبی از عهده صیانت این سنگر حفاظت کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه امروز امانت سنگینی بر عهده من گذاشته شد، گفت: این بار امانت بسیار سنگین است به گونه ای که در طول تاریخ بزرگان فقها فلاسفه و محدثین بزرگ مثل فیض کاشانی این امانت را نگهداری کردند تا امروز کاشان دارالمؤمنین باشد.

امام جمعه کاشان این شهر را از لحاظ سوابق دینی دارای پیشینه بالایی دانست و افزود: این جایگاه برای من یک امانت است و نیازمند تجارب آیت الله نمازی و آیت الله طباطبایی نژاد هستم.

وی با بیان اینکه باید به روحانیت این دیار افتخار کرد، خاطرنشان کرد: این مسؤولیتی که به عهده من گذاشته شد، حسن اعتماد مقام معظم رهبری بود که از ایشان سپاسگزارم و از کسانی که از قبل این بستر را حفاظت کردند سپاسگزاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان معارفه شد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان معارفه شد