مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-20اقتصادي

افتتاح 1044 پروژه عمرانی و اقتصادی گیلان در هفته دولت


استاندار گیلان، از افتتاح 1044 پروژه عمرانی و اقتصادی گیلان با اعتباری بالغ بر 2387 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری خبر داد و اضافه کرد: شاهد رشد 55 درصدی افتتاح پروژه ها هستیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، از افتتاح 1044 پروژه عمرانی و اقتصادی گیلان با اعتباری بالغ بر 2387 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری خبر داد و اضافه کرد: شاهد رشد 55 درصدی افتتاح پروژه ها هستیم.

ارسلان زارع در شورای اداری استان گیلان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و به ویژه شهدای دولت، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو اسوه خدمت خالصانه و صادقانه به مردم بودند.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه اول ماه محرم، افزود: محرم ماه پیروزی عزت بر ذلت و یادآور نهضتی بزرگ است که در تاریخ بشریت ماندگار شده و امروز آرمان های والای نهضت حسینی هچون آزادی و آزادگی و دین داری جلوه جهانی دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه ارادت و عشق به ائمه اطهار(ع) ب ویژه امام حسین و یاران باوفا و فداکار ایشان در سرزمین کربلا تنها یک واقعه تاریخی و محدود به یک زمان خاص نیست، تصریح کرد: عاشورا بزرگترین تراژدی تاریخ است و همه ساله برای آن سوگواری برگزار می کنیم، اما امسال به واسطه شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا که طی شش ماه گذشته بر کشور و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 1044 پروژه عمرانی و اقتصادی گیلان در هفته دولت

افتتاح 1044 پروژه عمرانی و اقتصادی گیلان در هفته دولت