مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-20سياسي

تشییع پیکر شهید مدافع حرم علی صفری پور در کرمان


پیکر شهید والامقام علی صفری پور از مقابل مصلی کرمان به سمت گلزار شهدا تشییع شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرتیپ دوم پاسدار شهید مدافع حرم علی صفری پورکه در دفاع از حرمین اهل بیت (ع) به سوریه اعزام شده بود، بعد از سال ها مجاهدت در راه دفاع از حرمین اهل بیت(ع) به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم علی صفری پور حدود دو ماه قبل در منطقه حلب سوریه در اثر جراحت شیمیایی مجروح و جهت مداوا به بیمارستان بقیه الله تهران اعزام شد که سرانجام در 27 مرداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید صفری پور متولد 1346 در شهر کرمان بود که از سن 13 سالگی در جبهه حضور داشت و در رسته مخابرات لشکر ثارالله مشغول به خدمت بود.

پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت سردار شهید علی صفری پور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان و حجت الاسلام علی عرب پور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله در پیامی مشترک شهادت سردار علی صفری پور را تبریک و تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است: وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ سوره مبارکه آل عمران آیه 169 شهادت، هنر مردان خدا است و چه نیکو که این هنر در راه دفاع از کیان اسلام به کار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر شهید مدافع حرم علی صفری پور در کرمان

تشییع پیکر شهید مدافع حرم علی صفری پور در کرمان