مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-20سياسي

«کامالا هریس» به پیشنهاد حزب دموکرات «آری» گفت


سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا در اقدامی که به زعم خیلی ها تاریخی تلقی می شود؛ مقام معاونت نامزد حزب در انتخابات 2020 را پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کامالا هریس سناتور ایالت کالیفرنیا، در سومین روز از همایش ملی دموکرات ها، رسماً عنوان معاون و یار انتخاباتی جو بایدن نامزد حزب در رقابت انتخاباتی 2020 را پذیرفت.

می گویند بله او به حزب دموکرات، تغییری تاریخی را رقم می زند چرا که نخستین زن سیاهپوست و آسیایی-آمریکایی تباری است که به دلیل وصلت با یک یهودی، می تواند آراء بسیاری از اقشار مردمی را جلب کند و حتی آینده خود را به عنوان نخستین رییس جمهور زن آمریکا، تضمین کند.

وی در سخنرانی که به مناسبت پذیرش این مسئولیت داشت، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را به ایجاد شکاف میان مردم متهم کرد و حتی با توجه به همزمانی شیوع کرونا و اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا، گفت که هیچ واکسنی برای نژادپرستی وجود ندارد.

هریس در ادامه اظهارات خود، ضعف رهبری ترامپ را موجب از دست رفتن جان و زندگی مردم در دوره شیوع کرونا عنوان کرد و از آمریکایی ها خواست به بایدن رای بدهند تا دوباره مردم را با یکدیگر متحد کند.

طبق نظرسنجی ها، بایدن در رقابت انتخاباتی 2020 از ترامپ پیشی گرفته حال آنکه نتیجه نهایی انتخابات هنوز قابل پیش بینی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کامالا هریس» به پیشنهاد حزب دموکرات «آری» گفت

«کامالا هریس» به پیشنهاد حزب دموکرات «آری» گفت