مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-20پزشكي

قدردانی از پزشکان و داروسازان منتخب در جوار آرامگاه بوعلی سینا


مراسم گرامیداشت زادروز پورسینا، روز پزشک، روز همدان در جوار آرامگاه بوعلی سینا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز مراسم گرامیداشت زادروز پورسینا، روز پزشک، روز همدان در جوار آرامگاه بوعلی سینا به همت شهرداری و شورای شهر همدان و با همکاری روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد.

شهردار همدان در مراسم گرامیداشت روز پزشک، زادروز پورسینا و روز همدان این سه موضوع را با مایه مباهات همدانی ها و نشاندهنده جایگاه رفیع این دیار دانست و افزود: برگزاری مراسم با در نظر گرفتن محدودیت های ناشی از بروز شاهد تلاش و زندگی روزمره مردم جامعه باشیم.

رییس کل دادگستری استان همدان اظهار کرد: پزشکان، پرستاران کارکنان اداری و خدمات از پیامبر اکرم دو مدال دریافت کردند که توان مضاعف ارائه خدمت داشته باشند.

محمد رضا عدالت خواه خاطر نشان کرد: از قدیم پزشکان بزرگترین علمای دینی بودند و به آنان حکیم گفته می شد و پیش از درمان به روح و روان بیمار توجه می کردند و این روحیه از جایگاه حکیم بودن آنان است.

وی با اشاره به جایگاه شهدای حوزه سلامت افزود: خاطرات جهادگری فعالان حوزه سلامت برای همه مردم ماندگار است و جایگاه کادر درمان در قلوب جایگاه رفیع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از پزشکان و داروسازان منتخب در جوار آرامگاه بوعلی سینا

قدردانی از پزشکان و داروسازان منتخب در جوار آرامگاه بوعلی سینا