مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-20اقتصادي

حمایت 100 درصد از ایده ها خلاقانه و فناور توسط پارک علم و فناوری


رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: برای حمایت از تولید یک محصول با مدرک تحصیلی کاری نداریم بلکه به ایده خلاقانه و قابلیت تجاری سازی توجه کرده و حمایت کامل خواهیم کرد.

- مهدی غفاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با تلاش های انجام شده مرکز رشد و فناوری پارک علم و فناوری در مجموعه آفتاب دو راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: یک هزار و 100 متر فضا را در اختیار داریم و به استارت آپ ها واگذار کرده ایم و ستاد پارک بعد از سال ها از آق قلا به گرگان منتقل شده است.

رییس پارک علم و فناوری استان گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 111 واحد فناور در مراکز رشد و 35 واحد در پارک علم و فناوری مستقر هستند و فعالیت می کنند.

غفاری گفت: تا قبل از سال 1397 میزان اشتغالزایی پارک 86 نفر بوده و در سال 1398 میزان اشتغال 126 نفر بود و در سال جاری تاکنون 182 نفر اشتغالزایی انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری 880 میلیون تومان تسهیلات مصوب از منابع داخلی پارک علم و فناوری به واحدهای فناور پرداخت شده است.

رییس پارک علم و فناوری گلستان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر سطح پارک علم و فناوری گلستان در کشور تصریح کرد: در حال حاضر پارک گلستان در سطح سه و پایین ترین سطح در کشور قرار دارد و دلیل آن هم پایین بودن سطح زیرساخت های پارک گلستان است و این توسعه زیرساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 100 درصد از ایده ها خلاقانه و فناور توسط پارک علم و فناوری

حمایت 100 درصد از ایده ها خلاقانه و فناور توسط پارک علم و فناوری