مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-20ورزشي

شهرآورد حساس مازندرانی ها در لیگ به کام ساروی ها


در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته دو تیم مازندرانی جوان نوین ساری و شهرداری نوشهر در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری به مصاف هم رفتند که در نهایت ساروی ها سه بر یک پیروز میدان شدند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی در هفته شانزدهم رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه های کشور صعود تیم فوتبال شاهین بندرعامری بوشهر به رقابت های لیگ دسته دوم قطعی و تیم های جوان نوین ساری و محتشم تبریز در آستانه صعود مستقیم به این رقابت ها قرار گرفتند ضمن اینکه تیم شهرداری اردبیل به رقابت های لیگ استان سقوط کرد.

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته، دو تیم مازندرانی جوان نوین ساری و شهرداری نوشهر در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری به مصاف هم رفتند.

دو تیم که از بخت های اصلی صعود به رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستند در این دیدار برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودند.

تقابل شاگردان رضا تقوی و عینی، در پایان 90 دقیقه تلاش با برتری 3 بر 1 جوان نوین ساری به پایان رسید تا شاگردان رضا تقوی یک گام تا صعود به رقابت های لیگ دسته دوم فاصله داشته باشند.

نیمه اول این دیدار دو بر صفر به سود ساروی ها در جریان بود که در دقایق پایانی نوشهری ها موفق شدند با ثمر رساندن گل با نتیجه دو بر یک به رختکن بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرآورد حساس مازندرانی ها در لیگ به کام ساروی ها

شهرآورد حساس مازندرانی ها در لیگ به کام ساروی ها