مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-20سياسي

جلوتر از ولایت فقیه حرکت نکنید


یک مدرس حوزه و دانشگاه با هشدار نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم محرم امسال بر لزوم اطاعت و پیشی نگرفتن از فرمان ولایت فقیه تاکید کرد.

- حجت الاسلام نیما ارزانی در گفت و گو با ایسنا بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و عزاداران مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: کسانی که مدعی اطاعت از رهبری و ولایت بوده و ادعا می کنند سرباز رهبر هستند نباید جلوتر از ولایت فقیه حرکت کنند.

حجت الاسلام ارزانی با تاکید بر اینکه شعائر حسینی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دشت کربلا هیچ ارتباطی با نمایش های ریاکارانه و مرسوم ایام محرم ندارد، افزود: برخی به دنبال القای این تفکر هستند که با تعطیل شدن نمایش ها و ظاهرسازی های رایج، آیین و مذهب حسینی به فراموشی سپرده می شود که این تصوری اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه قلوب مومنین و شیعیان هرساله در محرم عزادار بوده و برافراشته شدن بیرق ها و پرده های عزاداری بر درب منازل و مساجد و تکایا گواه این واقعیت است، خاطرنشان کرد: تکریم و بزرگداشت ایام محرم بر کسی پوشیده نیست و امسال نیز همانند سنوات قبل مومنین داغدارند اما لزومی بر نمایش این حزن و اندوه در شرایط همه گیری بیماری وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوتر از ولایت فقیه حرکت نکنید

جلوتر از ولایت فقیه حرکت نکنید