مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1399 ساعت 04:102020-08-20اقتصادي

گیلان از استان های برتر کشور در تولید گوشت مرغ


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه گیلان از استان های برتر کشور در تولید گوشت مرغ گفت: از ابتدای امسال تاکنون 75 هزار تن گوشت مرغ در بیش از 800 مرغداری استان تولید و روانه بازار شد.

- ایسنا/گیلان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه گیلان از استان های برتر کشور در تولید گوشت مرغ گفت: از ابتدای امسال تاکنون 75 هزار تن گوشت مرغ در بیش از 800 مرغداری استان تولید و روانه بازار شد.

حجت علی اکبرنژاد در جمع خبرنگاران از افزایش چهار درصدی تولید مرغ در استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 75 هزار تن گوشت مرغ در گیلان تولید شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 2500 تن بیشتر است.

وی با بیان اینکه 843 واحد مرغداری در گیلان فعالیت دارند، افزود: این واحدهای مرغداری بیش از 19 میلیون قطعه ظرفیت دارند و از توانمندی های استان ما محسوب می شوند.

علی اکبرنژاد ادامه داد: گیلان در حال حاضر 10 درصد گوشت مرغ کشور را تأمین می کند و هم اکنون در تولید مرغ اجداد رتبه برتر استان کشور را داریم.

وی به دیگر قابلیت های گیلان در تولید گوشت مرغ اشاره و خاطرنشان کرد: گیلان در تولید مرغ مادرگوشتی رتبه دوم و تولید مرغ گوشتی کشور رتبه پنجم را از آن خود کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان از استان های برتر کشور در تولید گوشت مرغ

گیلان از استان های برتر کشور در تولید گوشت مرغ