مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 19:052020-08-19سياسي

تعداد بیمارستان های دولتی به 739 مورد افزایش می یابد


معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر بهداشت و درمان گفت: ابتدای انقلاب اسلامی تنها 110 بیمارستان در کشور وجود داشت، اما در حال حاضر 620 بیمارستان در بخش دولتی فعال بوده که این تعداد تا پایان دولت تدبیر و امید به 739 بیمارستان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سیدکامل تقوی نژاد روز چهارشنبه در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا در یاسوج، اظهار داشت: اول انقلاب 57 هزار تخت بیمارستانی در کشور وجود داشت که بعد از انقلاب اسلامی این تعداد به 140 هزار تخت رسیده است.

وی افزود: همچنین تا پایان دولت تدبیر و امید 257 کلینیک ویژه درمانی در کشور ایجاد می‌شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت بهداشت تصریح کرد: سال 92 در کشور تنها 600 اورژانس بیمارستانی وجود داشت که تا پایان این دولت به هزار و 60 اورژانس خواهد رسید.

وی تصریح کرد: اکنون 97 مرکز مبارزه با سرطان در کشور وجود دارد که این تعداد تا پایان دولت به 123 مرکز مبارزه با سرطان افزایش می‌یابد.

تقوی نژاد بیان کرد: در پایان دولت تدبیر و امید تعداد مراکز بهداشتی کشور به11 هزار و 471 مرکز می‌رسد که تمامی این‌ها از برکات نظام جمهوری اسلامی و برای مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: 7طرح بیمارستانی در استان وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بیمارستان های دولتی به 739 مورد افزایش می یابد

تعداد بیمارستان های دولتی به 739 مورد افزایش می یابد