مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 11:452020-08-19دانش

اجرای 2 طرح دانشگاهی برای شناسایی عسل تقلبی در گلپایگان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان از اجرای دو طرح برون دانشگاهی برای شناسایی تقلب در عسل که در واقع روش های آزمایشگاهی آن است توسط این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حمید رضا خدایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان در سال 1379 زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان تشکیل و در سال 1387 واحدی مستقل شد و با کمک و همراهی مسئولان استانی دانشگاه و گلپایگان و خیرین والامقام گلپایگانی در سال 96 با تغییر مأموریت دانشگاه، در رشته پرستاری دانشجو پذیرفت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان با بیان اینکه دو هفته از ترم جدید گذشته بود که با شیوع بیماری یی با وجود همه مشکلات آن به فال نیک باید گرفت، آمادگی برگزاری کلاس ها به صورت غیر حضوری وجود دارد که در این صورت شرایط برای مخاطبان جدید به صورت مجازی فراهم است و کسانی که قصد ادامه تحصیل دارند و فرصت حضور در دانشگاه را ندارند، می توانند از این فرصت بهره ببرند.

خدایی با بیان اینکه دانشگاه آزاد استفاده از مواد ضد عفونی و اجباری کردن ماسک را یک ماه پیش از تصمیم دولت در سطح دانشگاه اعمال کرد، افزود: دو نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان در سامانه 4030 از ابتدای شیوع طرح تا کنون فعال و به سوالات مردمی پاسخ گو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2 طرح دانشگاهی برای شناسایی عسل تقلبی در گلپایگان

اجرای 2 طرح دانشگاهی برای شناسایی عسل تقلبی در گلپایگان