مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-19سياسي

پیام رییس شورای عالی نظام پزشکی به مناسبت روز پزشک


رییس شورای عالی نظام پزشکی ضمن تبریک زاد روز بوعلی سینا و روز پزشک به جامعه پزشکی کشور گفت: امروز می توانیم از خودگذشتگی و شهادت صدها تن از همکاران ما در دفاع از سلامت بیماران و آحاد مردم در بحران همه گیری کرونا را نمونه ای از ایفای این مسئولیت اخلاقی .

- رییس شورای عالی نظام پزشکی ضمن تبریک زاد روز بوعلی سینا و روز پزشک به جامعه پزشکی کشور گفت: امروز می توانیم از خودگذشتگی و شهادت صدها تن از همکاران ما در دفاع از سلامت بیماران و آحاد مردم در بحران همه گیری کرونا را نمونه ای از ایفای این مسئولیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه پزشکی ایران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی ؛ متن پیام دکتر مصطفی معین به شرح زیر است: زادروز پزشک دانشمند و نامدار ایرانی حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را به همکاران عزیز، انسان دوست و مسئولم تبریک و تهنیت می گویم.

حکیم فرزانه ای که همچنان الگویی ارزنده از جامع نگری علمی و اخلاقی و جامعه نگری و مسئولیت اجتماعی یک پزشک در ایران و طب مدرن است.

امروز می توانیم از خودگذشتگی و شهادت صدها تن از همکاران ما در دفاع از سلامت بیماران و آحاد مردم در بحران همه گیری کرونا را نمونه ای از ایفای این مسئولیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه پزشکی ایران دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس شورای عالی نظام پزشکی به مناسبت روز پزشک

پیام رییس شورای عالی نظام پزشکی به مناسبت روز پزشک