مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-19اقتصادي

ظرفیت ذخیره برق شهرستان دشتستان 20 درصد افزایش می یابد


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر از افزایش 20 درصدی ظرفیت رزرو و ذخیره برق شهرستان دشتستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا نصیری ظهر چهارشنبه در نشستی کارشناسی با فرماندار دشتستان اظهار داشت: ظرفیت سازی های جدید برای تأمین برق مطمئن و پایدار در شهرستان دشتستان صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر بیان کرد: تأثیر اقدامات انجام شده در این راستا تابستان سال آینده و در افق یک ساله مشهود و محسوس خواهد بود.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان از جمله مناطق اولویت دار در استان بوشهر است که طرح های توسعه و تأمین برق پایدار در آن با بهره گیری از همه ظرفیت های قانونی دنبال می شود.

احداث پست 230 کیلوولت نصیری با برشمردن طرح های در دست اجرا برای تأمین و انتقال برق در این شهرستان گرمسیری افزود: احداث پست 230 کیلوولت میان دشت در شهرستان دشتستان به ظرفیت 160 مگاولت آمپر و خطوط ارتباطی آن، با 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری سال آینده افتتاح می شود از جمله طرح های اولویت دار در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه ظرفیت پست انتقال برق دشتستان نیز با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور 160 مگاولت آمپر به میزان 80 مگاوات آمپر افزایش خواهد یافت گفت: تأثیرگذاری این طرح در تابستان سال آینده با بهره برداری از آن بسیار محسوس خواهد بود، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ذخیره برق شهرستان دشتستان 20 درصد افزایش می یابد

ظرفیت ذخیره برق شهرستان دشتستان 20 درصد افزایش می یابد