مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-19سياسي

دبیرخانه رسانه ای اکوسیستم نوآوری استان یزد راه اندازی شود


رییس پارک علم و فناوری یزد با اشاره به ضعف استان در زمینه انعکاس اخبار حوزه فناوری و نوآوری، راه اندازی دبیرخانه رسانه ای اکوسیستم نوآوری در استان را پیشنهاد کرد.

- ایسنا/یزد رییس پارک علم و فناوری یزد با اشاره به ضعف استان در زمینه انعکاس اخبار حوزه فناوری و نوآوری، راه اندازی دبیرخانه رسانه ای اکوسیستم نوآوری در استان را پیشنهاد کرد.

دکتر محمدمهدی لطفی امروز چهارشنبه 29 مردادماه در بازدید از دفتر ایسنا در یزد ضمن تبریک روز خبرنگار و روز عکاس، از تعامل خوب ایسنا با پارک علم و فناوری در راستای انعکاس اخبار این مجموعه قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در اکوسیستم فناوری و نوآوری استان شاهد توسعه همکاری با رسانه ها از جمله ایسنا باشیم.

وی با اشاره به ضعف نسبی استان در زمینه انعکاس اخبار و عملکرد بخش های مختلف، اظهار کرد: در حالی که استان یزد در زمینه مباحث دانش بنیان حرف های زیادی برای گفتن دارد ولی در حوزه رسانه ای مظلوم واقع شده است و این موضوع در مورد پارک علم و فناوری یزد که طی دو دهه گذشته با ساختاری مستقل فعالیت کرده، بیشتر مشاهده می شود.

دکتر لطفی راه اندازی دبیرخانه رسانه ای اکوسیستم نوآوری در استان را پیشنهاد داد و گفت: این دبیرخانه می تواند علاوه بر رسانه های خوب استان، زمینه جلب همراهی دانشگاهیان را برای انعکاس منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه رسانه ای اکوسیستم نوآوری استان یزد راه اندازی شود

دبیرخانه رسانه ای اکوسیستم نوآوری استان یزد راه اندازی شود