مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-19اقتصادي

وزیر راه و شهرسازی از پروژه بزرگراه ورودی منطقه آزاد ماکو بازدید کرد


وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود خود به آذربایجان غربی، از پروژه بزرگراه ورودی منطقه آزاد ماکو بازدید کرد.

- مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو  در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه، طول این بزرگراه را 50 کیلومتر دعنوان کرد و گفت: هم اکنون این پروژه در سه قطعه توسط سه پیمانکار در حال تکمیل بوده و پیشرفت کنونی طرح نزدیک به 85درصد است.

محمدرضا عبدالرحیمی در خصوص اعتبار این پروژه، گفت: این پروژه با اعتبار نزدیک به یک هزار و 700 میلیارد ریال اجرایی می شود که در تلاش هستیم تا بعد از اتمام برخی قطعات پروژه و اجرای تعهدات وزارت راه و شهرسازی در خصوص علائم و خط کشی ها، امسال به بهره برداری برسد.

قابل ذکر است قطعه اول این پروژه شامل تعریض محور موجود از شهر ماکو تا سه راهی پلدشت دارای 42 دستگاه آبروی بتنی است و عرض آسفالت تمام شده پروژه 22 متر است و از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی برخوردار است.

طول این قطعه بیش از 20 کیلومتر است و برای اجرای آن 302 میلیارد ریال هزینه برآورد شده که اعتبار آن از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد ماکو تامین شده است.

قطعه دوم این پروژه که از 72 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده، شامل تعریض جاده ماکو – مرگنلر از سه راهی پلدشت تا مرگنلر با 62 دستگاه آبروی بتنی و با 11 متر عرض آسفالت تمام شده به طول 13550 متر درحال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه و شهرسازی از پروژه بزرگراه ورودی منطقه آزاد ماکو بازدید کرد

وزیر راه و شهرسازی از پروژه بزرگراه ورودی منطقه آزاد ماکو بازدید کرد