مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 08:002020-08-19سياسي

تصویب کاهش 20 درصدی عوارض شهری مناطق کم برخوردار و حاشیه ای کرمان


عضو شورای شهر کرمان از تصویب کاهش 20 درصدی عوارض شهری مناطق کم برخوردار و حاشیه ای کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین چناران صبح چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، شهرداری و شورای شهر شرایط را با تدبیر مدیریت کرده اند و به دور از حاشیه ها تلاش خود را معطوف به مدیریت شهری کرده ضمن اینکه شورای شهر در نهایت آرامش، بودجه و طرح های مورد نظر شهرداری را مصوب کرده است.

وی افزود: در دوره فعالیت شورای شهر کمتر پیش آمده که درخواست های شهرداری را مصوب نکنیم ضمن اینکه شهرداری کرمان یکی از موفق ترین شهرداری ها بوده است.

عضو شورای شهر کرمان گفت: پیمانکاران با اطمینان خاطری که به شهرداری کرمان داشت برای اجرای پروژه ها کار کردند در حالی که حقوق کارکنان شهرداری یک روز هم تأخیر نداشته است.

چناریان یادآور شد: زمانی که ما شروع به فعالیت کردیم در خصوص تأخیر در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اعتراض و تجمعاتی داشتیم اما در حال حاضر این مشکلات را نداریم.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات ما این بوده که در راستای حمایت از گروه های آسیب دیده در عوارض تخفیف داشتیم که در این رابطه پیشنهاد شهرداری مبنی بر کاهش 20 درصدی عوارض مناطق کم برخوردار، حاشیه ای و خاص را این هفته تصویب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کاهش 20 درصدی عوارض شهری مناطق کم برخوردار و حاشیه ای کرمان

تصویب کاهش 20 درصدی عوارض شهری مناطق کم برخوردار و حاشیه ای کرمان