مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-19اقتصادي

عملیات احداث 3 بند خاکی در حوزه دهملا شاهرود آغاز شد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه عملیات احداث سه بند خاکی در حوزه دهملا آغاز شد، گفت: این سه بند خاکی در هربار وقوع سیلاب دو هزار مترمکعب حجم آب را کنترل خواهند کرد.

- محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه عملیات احداث سه بند خاکی در حوزه دهملا شاهرود آغاز شد، ابراز داشت: اعتبارات لازم برای اجرای این بندهای خاکی در روستاهای دهملا، حداده و کلاته ملأ شاهرود از محل صندوق توسعه ملی هزینه می شود.

وی میزان اعتبار این سه پروژه را حدود 16 هزار و 243 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: حجم عملیات خاکی این سه بند خاکی 62 هزار و 600 مترمکعب و حجم عملیات سرریز سنگ و ملات این سه بند خاکی 860 متر مکعب است.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه بندهای آبخیزداری و آبخوان داری موجب کنترل سیلاب ها می شود، ابراز داشت: این سه بند خاکی در هربار وقوع سیلاب دو هزار مترمکعب حجم سیلاب را کنترل خواهند کرد.

کشاورزیان بابیان اینکه در نهایت سود اجرای پروژه های آبخیزداری به نفع مردم حاشیه این مناطق است، در ادامه تصریح کرد: افزایش زمان تمرکز برای جلوگیری از تخریب در پایین دست این بندها و تغذیه سفره آب های زیرزمینی از دیگر مزایای اجرای پروژه های احداث بند خاکی و سنگ و ملات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث 3 بند خاکی در حوزه دهملا شاهرود آغاز شد

عملیات احداث 3 بند خاکی در حوزه دهملا شاهرود آغاز شد