مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-19سياسي

مشکلات روستای آب نوک به جد پیگیری می شود


مشکلات روستای آب نوک به جد پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، پس از بررسی مشکلات روستای آب نوک و حضور امام جمعه شهر قلعه رییسی در این روستا؛ علی محمودی بخشدار چاروسا در خصوص وضعیت روستای آب نوک چاروسا گفت: با توجه به اینکه روستای آب نوک فاقد دهیاری می باشد در سال 98 از اعتبارات تقسیمی روستاهای فاقد دهیاری مبلغ 60میلیون تومان جهت جدول گذاری این روستا اختصاص داده شد.

وی افزود: قسمتی از روستا جدول گذاری آن انجام گرفت و بقیه کار هم در حال انجام است که امیدواریم هر چه زودتر انجام بگیرد.

بخشدار چاروسا در خصوص فاقد دهیاری بودن روستا هم تاکید کرد: دهیار داشتن یک روستا نیازمند ظرفیت های است که مهمترین آن جمعیت است که جمعیت روستای آب نوک طبق آمار جمعیتی به دهیار داشتن این روستا کمک نکرد و همین سبب شد تا این روستا فاقد دهیاری محسوب شود.

محمودی در خصوص راه ارتباطی این روستا هم اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته با کمک مردم و راهداری و حمل و نقل چند حلقه پل در وسط رودخانه جا گذاری شد تا مردم بتوانند عبور مرور کنند اما متاسفانه در سیل آنها را آب با خود برد.

وی یادآور شد: با پیگیری های که صورت گرفت با کمک راهداری و حمل و نقل مجددا پل ارتباطی وصل خواهد شد و با توجه به قولی که داده شد با کمک راهداری و حمل نقل محور روستا را زیرسازی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات روستای آب نوک به جد پیگیری می شود

مشکلات روستای آب نوک به جد پیگیری می شود