مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-19بين الملل

هشدار نماینده عراقی درباره احداث اردوگاه برای خانواده های داعشی در نینوی


عضو کمیسیون پارلمانی مهاجرت عراق از پافشاری طرف های دولتی برای تکمیل پروژه احداث اردوگاه در استان نینوی و انتقال 32 هزار خانواده داعشی از سوریه ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالده خلیل نماینده کمیسیون پارلمانی مهاجرت درباره پافشاری وزارت مهاجرت و آوارگان بر ادامه کار برای تکمیل اردوگاه برای عناصر و خانواده های داعش در زمار واقع در استان نینوی هشدار داد و گفت که این امر به خطرات امنیتی واقعی منجر می شود.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: از آنجا که سنجار- از مناطق اصلی اقامت ایزدی ها که در سال 2014 از سوی داعش هدف نسل کشی قرار گرفتند- در نزدیکی زمار قرار دارد، احداث اردوگاه در این منطقه، خطراتی را به همراه دارد.

حضور این تعداد زیاد عناصر داعش طی چند سال اخیر در اردوگاه الهول بدون هیچ اقدام برای اصلاح و آموزش آنها، این اردوگاه را به یک مدرسه و مکتب جنایت و تروریسم تبدیل کرده است.

اردوگاه الهول در استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه قرار دارد.

این استان، تحت تسلط شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه قرار دارد که آمریکا برای بهره برداری سیاسی و حصول منافع خود، از آنان حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده عراقی درباره احداث اردوگاه برای خانواده های داعشی در نینوی

هشدار نماینده عراقی درباره احداث اردوگاه برای خانواده های داعشی در نینوی