مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-19پزشكي

با این نوشیدنی ضعف و بی حالی را برطرف کنید


برای برطرف کردن ضعف و بی حالی بدن، بهترین نوشیدنی آب سیب است که کمک زیادی به رفع ضعف بدن و کاهش تشنگی می کند.

- علیرضا یارقلی متصص طب ایرانی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در خصوص روش های طب ایرانی برای مقابله با گرمازدگی در دوران کرونا گفت: اگر ما برای مقابله با گرما زدگی بتوانیم بدن خود را آماده کنیم سیستم ایمنی ما نیز تقویت می شود، به یاد داشته باشیم هیچ یک از نوشیدنی ها و دمنوش ها به معنای درمان بیماری کرونا نیست و در ابتدا باید اصول اولیه را رعایت کرد.

وی افزود: از نوشیدنی ها می توان به خاک شیر اشاره کرد، تخم شربتی نیز می تواند تا حد زیادی جلوی حرارت بدن و تشنگی را بگیرد، استفاده از گلاب در نوشیدنی ها نیز باعث جلوگیری از گرمازدگی می شود.

متخصص طب ایرانی تصریح کرد: نوشیدنی بالنگ نیز در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارد و می توان آن را با لیوانی که سه چهارم آن آب ، یک چهارم آن گلاب یک قاشق مربا خوری تخم بالنگ است تهیه کنند، این نوشیدنی برای رفع تشنگی کمک کننده است و در عین حال به تقویت سیستم ایمنی بدن و ریه کمک می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که برای رفع ضعف بدن چه نوشیدنی مفید است گفت: برای برطرف کردن ضعف و بی حالی بدن، بهترین نوشیدنی آب سیب است که با کمک زیادی به رفع ضعف بدن می کند و در کاهش تشنگی نیز نقش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با این نوشیدنی ضعف و بی حالی را برطرف کنید

با این نوشیدنی ضعف و بی حالی را برطرف کنید