مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-19ورزشي

عزاداری ماه محرم در فضای باز انجام می شود


مراسم عزاداری ماه محرم با رویکرد جدیدی که ستاد کرونا اتخاذ کرده در محوطه باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در کمترین زمان برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل مراسم عزاداری ماه محرم با رویکرد جدیدی که ستاد کرونا اتخاذ کرده در محوطه باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی در کمترین زمان برگزار می شود.

مسعود امامی یگانه 29 مرداد در جلسه هماهنگی برنامه های عزاداری ماه محرم اظهار کرد: امسال برگزاری مراسم عزاداری محرم در اردبیل با سال های گذشته متفاوت بوده و این مراسم طبق پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و در فضاهای باز و با زمان محدود امکان پذیراست.

وی بیان کرد: مراسم عزاداری ماه محرم با رویکرد جدیدی که ستاد کرونا اتخاذ کرده در محوطه باز، حیاط مدارس و یا اماکن ورزشی روباز با زمان مشخص برگزار خواهد شد و همه ملزم به رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی هستند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: در راستای حفظ سلامت مردم برگزاری عزاداری ماه محرم نیازمند همراهی مردم و هیات های مذهبی و دست اندرکاران این امر هست تا مراسم امسال باشکوهتر برگزار شود.

امامی یگانه از فضاسازی میادین و معابر شهری و روستایی توسط شهرداری، بخشداری ها و دهیاری ها با محوریت ماه محرم خبر داد و افزود: دستگاه های اجرایی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری ماه محرم در فضای باز انجام می شود

عزاداری ماه محرم در فضای باز انجام می شود