مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 05:102020-08-19سياسي

نحوه محرم عزاداری در 2 هزار امامزاده کشور


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه امامزادگان یکی از نشانه‌های تاریخی اعتقاد به امامت در کشورمان هستند، تصریح کرد: امسال در فضای باز 2 هزار امامزاده با رعایت نکات بهداشتی مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در نشست هم‌اندیشی با هیئت امنای بقاع متبرکه که به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با تاکید بر اینکه هیئات مذهبی پرچم‌دار محبت به اهل بیت (ع) هستند، اظهار کرد: محبت به اهل‌بیت (ع) ریشه در اعتقادات ایرانیان دارد.

خاموشی با اشاره به اینکه امسال در فضای باز 2 هزار امامزاده با رعایت نکات بهداشتی برنامه عزاداری برگزار می‌شود، گفت: تمامی این 2 هزار بقعه متبرکه در 2 هزار نقطه کشور باید در راستای تعظیم شعائر حسینی قدم بردارند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه ما به اقتضای زمان ماموریت‌های ویژه‌ای داریم، یادآور شد: راجع‌به محرم امسال با توجه به لزوم مقابله با کرونا بهتر است مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌ها در فضای باز امامزاده ها برگزار شود.

خاموشی با اشاره به اینکه امامزادگان یکی از نشانه‌های تاریخی اعتقاد به امامت در کشورمان هستند، تصریح کرد: به استثنای حرم‌های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت عبدالعظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه محرم عزاداری در 2 هزار امامزاده کشور

نحوه محرم عزاداری در 2 هزار امامزاده کشور