مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-19اجتماعي

یزد تا 3 سال آینده با مدارس نا ایمن خداحافظی می کند


مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: با همراهی بسیار خوب خیران استان یزد، پیش بینی می کنیم ظرف سه سال آینده یزد اول استانی باشد که با مدارس نا ایمن خداحافظی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی دانافر صبح امروز در جلسه ای با حضور رییس مرکز هماهنگی حوزه وزارتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شیوع کرونا و رقم خوردن طولانی ترین تعطیلات تحصیلی که ممکن است همچنان ادامه داشته باشد، اظهار داشت: با شیوع کرونا یک حرکت جهادی در کشور ایجاد شد و یزد نیز از این قاعده مستثنی نبود و همه همکاران ما مسئولانه پیگیر امور شدند.

وی با بیان اینکه تحصیل و ارائه خدمات آموزشی در این شرایط، سبک مدیریتی خاصی را می طلبد، افزود: همکاران ما در این شرایط با کار مضاعف همه تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به کار گرفتند و در اداره کل گاهی در طول روز بین شش تا هشت ویدئو کنفرانس برگزار می شد و روزهای بسیار پرکاری را پشت سر گذاشتیم.

دانافر با اشاره به اینکه آموزش و پرورش، معلمان و فرهنگیان نشان دادند که چه سرمایه های بزرگی هستند و در همه سطوح مسئولانه پای کار آمدند و کاری روی زمین نمایند، بیان کرد: خوشحالیم که استان یزد در این مسیر نیز خوش درخشید و البته نمی توان نقش وزارت آموزش و پرورش و معاونت های آن را نیز نادیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد تا 3 سال آینده با مدارس نا ایمن خداحافظی می کند

یزد تا 3 سال آینده با مدارس نا ایمن خداحافظی می کند