مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-19حوادث

متاسفانه ایمنی جدی گرفته نمی شود/ جوانان مهمترین گروه آموزش حوادث هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آغاز تعاملات بین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد.

- مهدی داوری در اینباره گفت: روز گذشته جلسه همفکری و همکاری بین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

وی ادامه داد: طی این جلسه که با حضور جمعی از مسئولان آتش نشانی تهران و مسئولان سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد مقرر شد در رابطه با آگاه سازی شهروندان، فرهنگسازی تعاملات و جلساتی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران اظهارکرد: این جلسه به عنوان آغاز تعاملات سازمان آتش نشانی تهران و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر بود که امیدواریم همکاری خوبی در زمینه رسیدگی به حوادث و.

انجام شود و آموزش های شهروندی توسط 2 سازمان به صورت اوصولی انجان بپذیرد.

همچنین داوری ضمن تشکر از جمعیت هلال احمر به جهت حضور فعالانه در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در این نشست گفت: موضوع ایمنی خیلی جدی گرفته نمی شود متاسفانه ایمنی به طور کلی در لیست مطالبات مردم وجود ندارد رفتار مردم در مواجه با حوادث در نحوه امداد رسانی تاثیرگذار خواهد بود که با آموزش های مختلف می تواند به یک رفتار استاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاسفانه ایمنی جدی گرفته نمی شود/ جوانان مهمترین گروه آموزش حوادث هستند

متاسفانه ایمنی جدی گرفته نمی شود/ جوانان مهمترین گروه آموزش حوادث هستند